7°   dziś 8°   jutro
Sobota, 06 grudnia Jarema, Mikołaj, Emilian, Dionizja, Leontyna

bearchen

Dołączył do portalu: 2012-01-27 22:08:43
Ostatnia aktywność: 2025-09-17 17:40:26

Komentarze do artykułów: 3627

Policja: starosta nie kierował samochodem

Policja niech wezmie pod uwage niektore komentarze i przy nastepnych takich zdarzeniach zaprasza komentujacych do badania sprawy. Ba mysle, ze nawet nie bedac na miejscu zdarrzenia sa w stanie doskonale okreslic co sie stalo, kto kierowal a co najwazniejsze czy osoby biorace udzial w zdarzeniu byly pod wplywem czy tez nie. Skad Wy takie zdolnosci posiadacie? @Pinokio Wypadaloby przeprosic za swoj wczorajszy komentarz, w ktorym sugerowales iz Pan Starosta probuje ukryc to iz rzekomo to on siedzial za kierownica. Jak dla mnie sprawa jest juz jasna.Dobrze, ze nikt nie odniosl powazniejszych obrazen, a co najwazniejsze nie zginal, bo czasem naprawde niewiele trzeba, zeby doszlo do wielkiej tragedii.

2014-07-27 11:42:58
Policja: starosta nie kierował samochodem

@doradca Artykul zostal sporzadzony tak, aby czytelnicy nie mieli jasnego opisu sytuacji a tylko mogli sie domyslac i sugerowac co tez czynili na wszystkie sposoby, zwlaszcza Ci nieprzychylni Panu Staroscie, to tez moje komentarze w wiekszosci kierowane byly wlasnie do nich. Nie lepiej poczekac na info prosto od policji i podac dokladnie co sie stalo? Nie zbadano trzezwosci Panu Puchale. Odpowiedz #doradco na jakiej podstawie sugerowano iz byl on pod wplywem? Nie udalo sie tym razem, bo Pan Puchala nie kierowal samochodem a nawet, ze mogl byc po spozyciu to przeciez mu wolno. Ale tego sie nie dowiemy, gdyz nie ma na to dowodu. I dowiem sie w koncu o co redaktorowi chodzilo z ta naklejka? Widzial samochod Pana Starosty po raz pierwszy czy jak? Powstanie jakis nowy artykul na ten temat? @zabawny A z jaka predkoscia poruszal sie bus? Moze to zbadasz?

2014-07-27 10:28:34
Policja: starosta nie kierował samochodem

'W wypadku ucierpiał m.in. Jan Puchała, którego auto uczestniczyło w tym zdarzeniu, a według osób będących na miejscu zdarzenia, który był pod wpływem alkoholu.' To osoby (swiadkowie) stwierdzili, ze byl pod wplywem? I to na ich opiniach Pan redaktor umiescil info iz Pan Starosta byl pod wplywem? Nie rozumiem tego zdania. 2. Badania na zawartosc alkoholu nie wykonano, wiec dlaczego juz wczoraj pisano, ze jednak pil? Ktoz to taki zamet wprowadza i po co? Sprawa sie wyjasnila, czy ktos ma jeszcze watpliwosci? Po co byly te wczorajsze kpiny i drwiny? Glupie domysly i niepotrzebne rozsiewanie plotek?

2014-07-27 09:51:13
Szpital ma nową karetkę za 280 tys. zł

Wow ale bryka! Niech sluzy wszystkim mieszkancom jak najlepiej. Gratulacje Panie Dyrektorze i wszystkim, ktorzy sie przyczynili do jej zakupu!.

2014-07-27 08:14:02
Wypadek samochodu starosty, 4 osoby poszkodowane

@Doradco Ale z Ciebie baciar. Malo tego. Balangowales nawet po imprezach, ktore w ogole sie nie odbyly ha ha ;). Dobrej nocy wszystkim.

2014-07-27 02:05:34
Wypadek samochodu starosty, 4 osoby poszkodowane

Ty prosty czlowiek, ja prosty czlowiek. Rozmawiamy prostym jezykiem i dalej sie nie rozumiemy. A wystarczy, ze odpowiedzial bys na moje pytanie i wszystko by sie wyjasnilo. Prawde juz znam i nie mam powodu by w nia nie wierzyc. Ty sugerujesz, ze jest inaczej. Masz prawo, ale robisz durnia z siebie. W dodatku probujesz sie wycofac z tego co napisales kierujac dyskusje na inne tory (wybory, limanowa.in). Nie da sie z Toba dyskutowac, ale ja bynajmniej takie wnioski wyciagnelam z Twojego komentarza wczesniejszego, co mi sie nie podoba, bo uwazam, iz pisanie czegos z takim przekonaniem, nie majac 100% pewnosci jest nie na miejscu. Dobranoc.

2014-07-27 01:45:17
Wypadek samochodu starosty, 4 osoby poszkodowane

'Zoń nie ukrywał że to on prowadził ' To rozumiem. Do czego zatem tyczy sie druga czesc zdania ? 'i chyba tu jest pewna różnica.' Jaka roznica przepraszam?

2014-07-27 01:31:07
Wypadek samochodu starosty, 4 osoby poszkodowane

Oczywiscie, ze nie jest zabronione, ale w powyzszym komentarzu jasno stwierdzasz, iz to Pan Starosta prowadzil samochod, a teraz probuje ukrywac prawde. Wiec zapytam. Byles naocznym swiadkiem? Trzymaj sie faktow a nie swoich przemyslen, bo to sa czyste plotki ktore piszesz. Jezeli czegos nie jestes pewnien to sie nie wypowiadaj. I jeszcze jedno. Napisz mi co to zdanie, ktore sformuowales ma wspolnego z wyborami i portalem. ''Zoń nie ukrywał że to on prowadził i chyba tu jest pewna różnica.' Pouczasz kogos ze ma wrocic do elementarza a sam chyba nie rozumiesz co piszesz.

2014-07-27 01:21:34
Wypadek samochodu starosty, 4 osoby poszkodowane

'Zoń nie ukrywał że to on prowadził i chyba tu jest pewna różnica.' @pinokio nos Ci rosnie:) Chcesz powiedziec, ze to Pan STarosta prowadzil a nie jego siostrzeniec? Masz na to dowody? Byles, widziales? Jezeli nie, to nie pisz bzdur czlowieku. Z tego co czytam sa swiadkowie, ktorzy widzieli wypadek na wlasne oczy i twierdza, ze za kierownica siedzial siostrzeniec. Ludzie czy Wam juz kompletnie odbija? Piszcie prawde albo w ogole nie piszcie nic. Ale masz racje. Napisze Ci jaka jest roznica miedzy tymi dwoma Panami. Otoz Pan Starosta po zderzeniu z pewnoscia nie wyskoczyl i nie nawymysla. nie grozil kierowcy busa jak to uczynil Szanowny miastowy. Ot taka mala roznica. Dobranoc plotkarze i bajkopisarze. (niewszyscy oczywiscie). Oby Wam nigdy nic w zyciu zlego sie nie przytrafilo.

2014-07-27 00:59:19
Wypadek samochodu starosty, 4 osoby poszkodowane

@kiniu Z mediow prawdy sie nie dowiesz, bo te co prawde chca glosic lub glosily juz dawno upadly, albo upadaja. Masz racje. Prawda jest niemodna. A Ci co szczegolnie powinni jej bronic najbardziej ja tuszuja. I Ty chyba dobrze o tym wiesz.

2014-07-26 23:13:26
Wypadek samochodu starosty, 4 osoby poszkodowane

'Co ciekawe samochód starosty jest opatrzony identyfikatorem wjazdu na teren Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Policjantów IPA.' A co w tym ciekawego chcialabym wiedziec? Nielegalne to czy jak?

2014-07-26 23:10:45
Wypadek samochodu starosty, 4 osoby poszkodowane

@edi STAROSTA JEST CZLOWIEKIEM, TAKIM SAMYM JAK MY WSZYSCY. Nie on kierowal, a ze byl pod wplywem alkoholu, czego tez nie wiadomo na 100% bo przeciez redaktor nie ma sprawdzonych informacji tylko pogloski, to jest weekend i kazdy ma prawo sie zrelaksowac na swoj sposob. Inna sprawa gdyby przyszedl do pracy pod wplywem alkoholu, wowczas mozna by miec pretensje, ale w tym przypadku? Smieszni jestescie co niektorzy.

2014-07-26 23:09:36
Wypadek samochodu starosty, 4 osoby poszkodowane

Dlaczego usuwa sie komentarze, w ktorych zawarta jest cala prawda? Dlaczego tak manipuluje sie czytelnikami?

2014-07-26 23:03:44
Wypadek samochodu starosty, 4 osoby poszkodowane

Masz racje @kinia434. Popieram Cie w kazdym zdaniu, ktore napisalas. Teraz czekam jeszcze jak portal wyda wyrok kto winny, bo i do tego nie potrzebuja sadow, prokuratorow, bieglych... a takie wyroki juz wydawal na innych kierowcach, ktorzy mieli wypadek.

2014-07-26 22:35:35
Wypadek samochodu starosty, 4 osoby poszkodowane

No bo przeciez niektorzy tylko na to czekaja, zeby Panu Staroscie sie noga powinela a wtedy juz grzmia o tym. Nie inaczej bedzie w tym przypadku. Jeszcze z 10 artykulow sie pojawi zanim sprawa sie zakonczy. Ani slowa o tym w jakim stanie sa pozostali poszkodowani, bo oczywiscie wazniejsze jest aby umiescic info, ze Starosta byl pod wplywem alkoholu co mnie osobiscie guzik obchodzi, skoro kierowca nie byl, bo nie byl jak wynika z relacji swiadka @ziomka.

2014-07-26 22:05:15
Wypadek samochodu starosty, 4 osoby poszkodowane

No prosze jakie zainteresowanie tematem. Bo to Starosta uczestniczyl w wypadku, a Starosta to przeciez nie czlowiek, jemu nigdy nie moze sie nic przytrafic? Dajcie na wstrzymanie. DObrze ze nikt nie zginal to jest najwazniejsze. Dlaczego dopuszcza sie takie idiotyczne komentarze jak te niektore powyzej do publikacji?

2014-07-26 21:51:06
Ciężarówka potrąciła pieszą. Kierowca odjechał

Problemem nie sa piesi ani kierowcy. Problem to brak obwodnicy, przez co rynek jest glowna trasa przelotowa. Dobrze, ze sa 2 pasy ruchu chociaz wielu i tak nie umie sie po nich poruszac. Przy zamontowanych swiatlach wydostanie sie z rondo bedzie trwalo godzine. Dopoki nic sie nie zmieni trzeba patrzec na slepia bo od tego je macie, a nie wszedzie tylko nie na droge. Najwazniejszy i tak jest szybko powrot do zdrowia tej PanI. Czego jej serdecznie zycze.

2014-07-25 17:28:08
Z góry na 'dołek' z ostrą dyskusją

@Doradco Miasto Limanowa jest stolica powiatu, powiatu w ktorym mieszkam wiec chcac nie chcac moge sie nim interesowac, gdyz jakby nie bylo jest miastem reprezentujacym nasz region. Poza tym czesto robie zakupy w tym miejscu. Teraz zanim sie gdzies przepcham przez sterte straganow wietnamskich, romskich, wykapie sie w kaluzy blota, ochota mi przechodzi. Zatem wybacz, ale zainteresowanie moje nie spadnie a o swoja gmine nie mam sie co martwic. Mysle, ze gdyby niektorzy brali z niej przyklad takiego bajzlu by nie bylo :). Pozdrawiam serdecznie i milego popoludnia zycze.

2014-07-24 16:52:27
Co z zadaszeniem trybun?

Taniej bedzie zakupic kazdemu po 2 parasole - Przeciwsloneczny i przeciwdeszczowy rzecz jasna. A co Wy myslicie? Skad Pan Burmistrz na to wszystko pieniadze wezmie? :) Kryzys moi drodzy kryzys.

2014-07-24 15:06:38
Z góry na 'dołek' z ostrą dyskusją

A Szanowny sie tak nie denerwuje, bo i Szanowny za ten bajzel odpowiada. Wiec zamiast robic publiczne sceny moze trzeba przyzac sie, ze sie popelnilo blad a nie zrzucac wine na poprzednia ekipe. Ale w tym problem, bo Szanowny do bledu sie przyznac nie umie, myslac, ze ludziom bajki nawciska.

2014-07-24 14:49:36
Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]